środa, 16 października 2013

Zakupy - kosmetyki

Hej

W ostatnim czasie wszystko mi się pokończyło ;)
Zawsze tak mam, że jak mi się coś kończy to już reszta leci taśmowo.


La Roche-Posay Effaclar



Szczególnie zależało mi na kremie Duo.
Zaczynam moją batalię z niedoskonałościami które występują głownie na czole.
Nie są to duże pryszcze a drobna podskórna kaszka. Mam nadzieję że mi się uda.
Kupiłam zestaw bo lepiej się opłacało.





Effaclar Duo - Krem eliminujący zmiany trądzikowe o podwójnym działaniu. Mam ku niemu ogromne nadzieje. Jestem po pierwszym użyciu i uważam że świetnie matuje i nadaje się pod makijaż. Delikatnie czuć szczypanie po aplikacji, ale trwa to kilka sekund. Zobaczymy jak się sprawdzi i będę systematycznie dawać Wam znać.





Effaclar żel - Oczyszczający żel do skóry tłustej i wrażliwej (bez mydła - pH 5.5).
Używałam go z dwa lata temu i byłam bardzo zadowolona. Mam nadzieję że i tym razie tak dobrze pędzie się sprawdzał.




Cena zestawu to 64 zł

_________________________________________________________________


Barwa - Siarkowa Moc


Antybakteryjny krem matujący przeznaczony do skóry trądzikowej i tłustej.
Kupiłam go głównie aby matowił mi buzię oraz żeby nadwał się pod makijaż.
Na chwilę obecną użyłam go ok dwa razy i faktycznie matuje.
Co jedyne mi przeszkadza to zapach, dziwny cytrusowy. 


Konsystencja lekka, nie lepi się.
Cena w Rossmannie ok 14zł w promocji.

 ___________________________________________________________________


Pantene PRO-V


Mus głęboko nawilżający. Odżywka bez spłukiwania do włosów suchych.
Ma cudowną konsystencję delikatnego musu oraz genialny zapach.
Czy nawilża ? zobaczymy. Użyłam go kilka razy i na chwilę obecną jakiegoś dużego nawilżenia nie zauważyłam ale dam mu czas.
Cena 13zł w promocji

_______________________________________________________________


Pierre Rene Skin Balance


Podkład mocno kryjący niedoskonałości skóry.
I tu jest podstawowy problem co do tego kosmetyku. A chodzi o kolorystykę ...
...od kiedy kolor który się nazywa PORCELAIN jest taki ciemny. I to chyba największe zaskoczenie na obecną chwilę. Duży plus za opakowanie z pompką. Czekajcie na recenzję.
Cena to 21zł.

_______________________________________________________________


F&F


Kredka do powiek.
Uwielbiam kosmetyki tej firmy. Mam już dwa rozświetlacze, cienie, kredkę i jestem z nich super zadowolona. Strasznie ubolewam nad tym że w moim Tesco zlikwidowali szafę z tymi kosmetykami :(.
Kredkę kupiłam na wyprzedaży.
Kolor to emerald ember (piękna mocna zieleń).






Kredka jest niesamowicie miękka a i pigmentację też ma super. To z czego jestem najbardziej zadowolona to trwałość. Trwałość tej kreski jest niesamowita, dosłownie zastyga i nawet samą wodą ciężko ją zmyć. Szkoda że nie było innych kolorów.







Cena 4zł
___________________________________________________________________


Golden Rose 2000


Nr 139
Bardzo lubię pomadki Golden Rose z tej serii 2000.
Są trwałe, tanie, kremowe, kryjące więc czego chcieć więcej.
A do tego mają dużą gamę kolorystyczną.
Cena 5zł




I to tyle moich zakupów.
Miałyście którąś z tych rzeczy ???



Buziaki 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz