środa, 15 kwietnia 2015

Malowanki z Semilac ;)

Hej :)



Nareszcie wyszło upragnione słoneczko, dzięki czemu mogę robić zdjęcia w naturalnym oświetleniu :). A dziś kolejny manicure hybrydowy na moich paznokciach. Postawiłam na "żarówiasty"  róż i ręcznie malowane wzorki. Wydaje mi się, że tego typu kolory będą super się prezentować latem, na opalonych dłoniach.

<---- Zapraszam do dalszej części posta




Do wykonania powyższych paznokci, użyłam trzech kolorów.
001 Strong White jako baza pod ten różowy lakier, który ma słabe krycie, ale na białej bazie wygląda super.
042 Neon Raspberry to przepiękny neonowy róż. 
031 Black Diamond to typowa czerń. Polecam nakładać go bardzo cienką warstwą i utwardzać w lampie dłużej niż 2 minuty. Za pierwszym razem się nie chciał utwardzić, więc wydłużyłam czas.


Wzorek zrobiłam standardowo przy użyciu wykałaczki ;) i czarnej hybrydy. Wydaje mi się, że wygląda ciekawie i bardzo przyciąga uwagę. 

*kolor różowy na zdj jest troszkę przekłamany.

I jak Wam się podoba ? 
Mnie bardzo ;)


Do następnego 
Marta

12 komentarzy:

  1. Wyszło mistrzowsko :) Widzę, że spodobały Ci się ręczne zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Oj baaardzo, ale to zabiera masę czasu i niestety ciężko zrobić lewą ręką :/.

      Usuń
  2. WoW! Rewelacyjne połączenie! Podziwiam Cię za te zdobienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego !!!! Nie mam słów...<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda, cudeńka :) Do dzisiaj też miałam takie długie, ale trochę spiłowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę tyle teraz słychać o tych lakierach. Ale ja wolę pomalować zwykłym lakierem, co tydzień inny kolor, choć denerwujące jest to odpadanie lakieru czego nie ma przy hybrydach. A paznokcie śliczne masz, jestem pod wrażeniem. :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ładny zestaw! ten róż jest wspaniały, ciekawa jestem jak wygląda w realu, bo wiem że takie kolory trudno ująć na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  8. 042 też używałam bez białego i wygląda świetnie, żadnych przeswitow:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne i takie super długie, efekt jest :)

    OdpowiedzUsuń