wtorek, 5 lutego 2013

*Nowi kosmetyczni*

Cześć

Dzisiaj troszkę nowości kosmetycznych i dwa pędzle do makijażu .


Na pierwszy rzut idą korektory



Miałam opory co do tego korektora.
Czaiłam się na niego dość długo...aż przecenili :D na 7zł.
Jest fantastyczny i genialnie przykrywa to co przykryć powinien :).

Konsystencję ma dość zbitą i ciężką ale na twarzy nie jest ciężki.



Kolor idealnie dobrany do mojej karnacji.
Ma żółte tony nie różowe dzięki temu fajnie tuszuje wszelkie niedoskonałości i zaczerwienienia.


___________________________________________________________________________




Kolejny korektor 

Bell Multi Mineral


I tu już nie jest tak fajnie jak przy poprzednim bo:
słabo zakrywa wszelkie niedoskonałości, po ok 3 minutach ciemnieje na twarzy :(.
Można to zaobserwować na zdjęciu poniżej.


Widać sporą różnicę w kolorze i to mi się nie podoba niestety.


__________________________________________________________________________




Pielęgnacja twarzy

Do pielęgnacji mam tylko 1 produkt który od ok 2 lat jest moim ulubieńcem!!!


Uwielbiam go za to 3in1 czyli maseczka, żel do mycia twarzy i peeling.
Co do konsystencji to jest dość gęsta z licznymi niebieskimi kawałkami złuszczającymi.




_________________________________________________________________________________




Pielęgnacja włosów

I tu też mam jeden produkt do mycia włosów a jest to szampon dla dzieci BABYDREAM.
Po ok 4 myciach uważam że jest fantastyczny ale o nim zrobię osobną recenzję :)




____________________________________________________________________________



I ostanie dwie rzeczy to są pędzle


LancrOne



Jeszcze go nie testowałam ale jest mega miękki i zbity.
Myślę że będzie fajnie nakładał podkład :)






Girl best friend
SENSE&BODY

Pędzle tej marki są dostępne w drogerii Hebe lub na stronie internetowej.



Też jeszcze go nie używałam ale zapowiada się bardzo ciekawie :)



I to tyle moich nowości 
Macie którąś z tych rzeczy ???
I jak wrażenia ???





Pozdrawiam Marta

3 komentarze:

  1. Nawet nie wiedziałam,że firma F&F ma rownież w sprzedaży kosmetyki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają, mają i do tego bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, porządne pędzle :) do buzi używam tego samego specyfiku Garniera :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń