niedziela, 18 stycznia 2015

Semilac - moje nowe kolory i 086 Full Moon na paznokciach

Hej


Chwilkę mnie tutaj nie było :/ Niestety mój laptop odmówił współpracy i musiał zostać sformatowany. Ale już jestem z nową porcją wpisów :)

A dziś przedstawię Wam moje nowe kolory lakierów hybrydowych Semilac.
Przyznaję się bez bicia że, odkąd zrobiłam je pierwszy raz to już ciężko mi przestać. Na początku miałam tylko jeden kolor a teraz moja kolekcja powiększyła się o kolejne sztuki.



Było mi bardzo ciężko wybrać tyko cztery, bo jest sporo kolorów do wyboru. Już się nie mogę doczekać kolejnych cudeniek ;). Koniecznie musiałam mieć odcień 086 Full Moon. Mam go teraz na paznokciach. Jestem totalnie nim zauroczona. Bardzo dużo osób zwraca na niego uwagę (nawet panie ekspedientki w sklepie) ;).



Wszystkie razem
034 Mardi Gras - Fioletowo-różowy kolor. Jest matowy i bardzo intensywny.
086 Full Moon - Cudowny niebieski kolor pięknie połyskujący.
055 Peach Milk - Różowo-brzoskwiniowy bez drobinek.
094 Pink Gold - Bardzo połyskujący, brokatowy.
026 My Love - Idealna czerwień delikatnie połyskująca.

086 Full Moon na paznokciach

Czyż on nie jest boski <3. 
Jestem totalnie zauroczona tym kolorem oraz wszystkimi lakierami hybrydowymi Semilac. U mnie trzymają się 2 tygodnie (tyle miałam ostatnie na paznokciach). Ale pierwsze miałam ok 10 dni ponieważ odrost był już spory.


A Wy jakie lubicie kolory lakierów Semilac ?


Buzzziaki
Marta

31 komentarzy:

  1. Ja właśnie planuję zakup zestawu do hybryd Semilac. Uwielbiam niebieskie kolory ale jako pierwszy planuje zakupić 020 Green Glass.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są śliczne :) Aż nie wiadomo w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo w czym wybierac...tylko nie wiadomo co wybrac:P

      Usuń
    2. Wiadomo w czym wybierac...tylko nie wiadomo co wybrac:P

      Usuń
  3. Świetny atramentowy kolor, ja obecnie cieszę oczy burgundem 083 i jestem równie zachwycona jakością.

    OdpowiedzUsuń
  4. 55 i 94 najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te lakiery, właśnie złożyłam kolejne zamówienie, w którym między innymi znalazł się Pink Gold :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Na szczęście kupuję je stacjonarnie i mam je pod ręką ;) Kilka kolejnych kolorów mam na oku.

      Usuń
    2. Semilac zdecydowanie Nas od siebie uzależnia :-)

      Usuń
  6. Super, że zdążyłam go zobaczyć przed wysłaniem zamówienia :) Kolor rewelacja, biorę go!

    Pozdrawiam, Ewela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dodatek cudownie iskrzący :) I co jest fajne to np na dworze jest niebieski a w pomieszczeniu bardziej chabrowy. No cudak ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Kochana ale cudniaste kolorki, ja też jestem teraz na etapie poszukiwania i wybierania kolorków :) Gdzie składałaś zamówienie na te hybrydki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe czy Peach Milk nie jest transparentny i czy nie paznokiec nie przeswituje po dwoch warstwach, bo z tymi jasnymi hybrydami tez roznie bywa. Patrzac na wzornik zdaje sie, ze jest dobrze kryjacy :)
    Wczoraj zrobilam hybrydy po raz trzeci i dzisiaj zrobil mi sie pecherzyk pod lakierem na jednym paznokciu, nie wiem co zle zrobilam tym razem :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ten jest kryjący po 2 warstwach :) Wiem o czym mówisz bo też się tego obawiałam że będzie słabo krył. Oooo to nie wiem czemu. Mnie się jak na razie odpukać nic takiego się nie dzieje, ale fakt zdarza się.

      Usuń
  9. Mam Full Moon ale jeszcze nie uzywalam, mam tez ten czerwony i zloty:) Wczoraj tez wstawilam zdjecia roznych koloroww na swojego bloga wiec jesli chcesz mozesz zobaczyc:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja teraz mam 005 Berry Nude, absolutnie genialny kolor :) Pink gold jest na mojej chciejliście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie przepadam za bardzo za niebieskim (no chyba, że jest on delikatny, pastelowy) na moich paznokciach. Może dlatego , że mam cienką skórę przez którą prześwitują mi żyłki i takie odcienie jeszcze bardziej to podkreślają . Bardzo podoba mi się Mardi Gras :) A zdecydowanym moim faworytem jest My Love...mam i zdecydowanie jest to moja wielka miłości. Miałam go na paznokciach w dniu ślubu i pięknie się komponował z czerwonym bukietem :) No i ten połysk! Wszyscy się pytali gdzie robiłam paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że inne kolory też pokarzesz na swoich pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że pokażę ;). Ja osobiście lubię paznokcie w mocnych kolorach. A Mardi Gras zapowiada się super ;)

      Usuń
    2. Super! Nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  13. Jako wielbicielka niebieskiego- PRZEPADŁAM! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba się skuszę na sprzęt do hybrydy !

    OdpowiedzUsuń