czwartek, 13 listopada 2014

Makijaż w jesiennych barwach

Hej



Wczoraj zasiadłam bez żadnego pomysły na makijaż ;) 
To był totalny spontan
Ale ja lubię takie makijaże spontaniczne, bo takie wychodzą mi najlepiej. Jako że mamy jesień za oknami to i na moich oczach będzie jesiennie :) Moja cera już w miarę możliwości wygląda ok i mam nadzieję, że teraz będzie pojawiać się więcej makijaży.


Opis kroków
  1. Na całą powiekę górną i dolną aplikuję bazę pod cienie (Zoeva matt)
  2. Łuk brwiowy pokrywam pigmentem (Mac naked).
  3. Następnie w wewnętrznym kąciku oka nanoszę żółty matowy cień z paletki (MySecret hot colors).
  4. W środek powieki ruchomej wklepuję na mokro cień (Kobo 206 copper).
  5. Zewnętrzny kącik powieki górnej i dolnej pokrywam pigmentem (Coastal Scents deep russet).
  6. Wszytko dokładnie rozcieram tak, aby nie było widocznych granic.
  7. Wolną przestrzeń na dolnej powiece w wewnętrznej jej części zaznaczam pigmentem (Inglot 84).
  8. Linię rzęs lekko przyciemniam matowym, ciemnym brązem (Miyo 08 coffee).
  9. Linię wodna oka rozjaśniam matową kredką (MySecret 19 nude).
Gotowe


Mam nadzieję że taka kolorystyka i taki makijaż się Wam spodoba :)
Do jego wykonania używałam kilku nowych kosmetyków
Między innymi podkład Dr Irena Eris Provoke matt oraz trio z firmy Lovely Sculpting powder. Swoją drogą już teraz Wam powiem, że jestem zadowolona. Miałam też okazję dzięki dobrej duszyczce Madzi (jej blog) wypróbować znany Wam pewnie korektor Collection fair 01. I moim zdaniem jest o niebo lepszy od Nyx HD bo nie włazi w zmarszczki.
Ale o tych kosmetykach w innym wpisie ;).

Użyte kosmetyki

Twarz
podkład Dr Irena Eris Provoke matt 210 ivory
korektor Collection 01 fair
puder Trio Lovely Sculpting powder 
bronzer Trio Lovely Sculpting powder 
rozświetlacz Trio Lovely Sculpting powder
róż Bell Pocket 2 skin rouge 051

Oczy
baza Zoeva matt 
cienie Kobo #206 copper, Miyo #08 coffee, MySecret hot colors
pigmenty Coastal Scents deep russet, MAC naked, Inglot AMC #84
kredka MySecret satin touch kohl #19 nude
tusz Wibo growing lashes
rzęsy Ardell Demi Wispies

Brwi i usta
brwi paletka Revolution medium dark
usta Golden Rose velvet matte #02


Do następnego razu
Buzzziaki 
Marta <3

22 komentarze:

  1. powtarzam się, ale piękny make up, Kochana i te rzęski.. ach, uwielbiam ardellki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Wykonanie idealne :) Kolory przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne masz zdjęcia! :) Takie ostre i wyraźne. :) Mega! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny jesienny look. Precyzyjny i dokładne cieniowanie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajne oko... a to wyostrzneie rzes jest boskie !

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny makijaż, pomadkę Golden Rose mam i uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie piekne te zblizenia na okczko !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jesteś i ślicznie wykonany makijaż :) całość przedstawia się super ^^ Dodaje do obserwowanych kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż, ostatnio u siebie prezentowałam w prawie identycznej kolorystyce. Miedź, żółty to także Twoje kolory, bo podkreślają Twoją urodę i pasują do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Czytamy sobie w myślach ;) Twój też jest piękny.

      Usuń
  10. piękny makijaż który kojarzy mi się z wiosną i latem :)
    sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego roku uwielbiam takie odcienie makijażu <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny! Zawsze wydawało mi się, że kolor żółty na powiekach jest tandetny... udowodniłaś, że wcale tak nie jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny makijaż ! A takie rzęsy to marzenie ! ;-)

    OdpowiedzUsuń