środa, 21 stycznia 2015

Makijaż zielono fioletowy - MIYO, Coastal Scents, W7

Witajcie,



Dziś dość nietypowe połączenie kolorów w makijażu, ale jakże pasujące do siebie. 
Na początku miał być to bardzo matowy makijaż oka, ale postanowiłam go jednak odrobinkę zmodyfikować i dodałam pigmenty z Coastal Scents.
Matowe cienie to MIYO które uwielbiam za niesamowitą pigmentację i łatwość pracy z nimi. Mam ich dość sporą "kolekcję" i bardzo lubię.




Makijaż i opis kroków


1. Baza na całą powiekę ruchomą i w tym wypadku nałożyłam cień w kremie Calvin Klein gold velvet.
2. Matuję i rozjaśniam przestrzeń pod łukiem brwiowym, matowym cieniem z palety W7 in the buff.
3. W wewnętrznym kąciku nakładam cień F&F purple rain a następnie matowy fiolet MIYO 40.
4. Następnym kolorem, który nakładam to zieleń MIYO 30 i rozcieram w załamaniu cieniem F&F city park.
5. W środek powieki wklepuję palcem pigment Coastal Scents glitter chameleon (cudak ;)).
6.. Teraz zajmujemy się dolną powieką i w kącik wewnętrzny aplikuję pigment CS xian vistas.
7. Następnie środek dolnej powieki pokrywam matowym fioletem MIYO 40.
8. Wolną część powieki w zewnętrznym kąciku pokrywam matową zielenią MIYO 30.
9. Wszystkie kolory łączę ze sobą tak aby nie było wyraźnych granic.
10. Linię wodna oka przyciemniam kredką Avon super shock a przy linii rzęs górnej powieki rysuję kreskę cieniem z paletki W7 in the buff.
11. Tuszuję rzęsy tuszem Celia lashes on top, oraz doklejam połówki Ardell 318.

Nawet naszyjnik mi bardzo pasował do tego makijażu ;)

Użyte kosmetyki
Twarz
podkład MAP 1NB i 2NB
korektor NYX HD 02
puder RIMMEL Stay Matte 001
bronzer W7 Honolulu
rozświetlacz LOVELY Sculpting powder

Oczy
baza CALVIN KLEIN gold velvet
cienie MIYO 30 i 40, F&F purple rain i city park, paleta W7 in the buff
pigmenty COASTAL SCENTS xian vistas i glitter chameleon
kredka AVON super shock
tusz CELIA lashes on top

Usta i brwi
brwi MAYBELLINE 40 Permanent Taupe
usta BE BEAUTY 04


I jak Wam się podoba takie połączenie kolorystyczne? 
 
 
Do następnego razu
Marta

 

18 komentarzy:

  1. Przepiękny makijaż! Taki magnetyczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super makijaż i naszyjnik świetny! Przypomniałaś mi o cieniach z miyo, muszę się nimi znów pobawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wczoraj sobie o nich przypomniałam i postanowiłam coś zmalować. A naszyjnik z H&M za 2 zł ;)

      Usuń
  3. Ależ kolorowo, ale jak ładnie. Do twarzy Ci w tak intensywnym mejkapie na oczach, no i te piękne paznokcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, bardzo ciekawy. Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolorowy ale jednocześnie na nachalny makijaż. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż - uwielbiam połączenie fioletu z zielenią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolory zdecydowanie nie moje, ale makijaż jest tak precyzyjnie wykonany, że wygląda genialnie :))) !

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie połączenia! chociaż bardziej do brązowych oczu bym widziała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe połączenie kolorystyczne ....

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie kontrastowe połączenie! <3
    Świetne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki pikeny w sam raz na mardi grass :)

    OdpowiedzUsuń