piątek, 1 maja 2015

Manicure hybrydowy Semilac - kreski i kropki

Witajcie


Niestety pogoda za oknami nas nie rozpieszcza, dlatego postawiłam na intensywniejszy kolor :) Tym razem, główną rolę gra cudowny 034 Mardi Gras. Ten kolor jest jak kameleon, ponieważ w świetle dziennym jest bardziej różowy a w sztucznym fioletowy. 

<---Zerknijcie dalej 



Ale żeby nie było nudno, postanowiłam dodać zdobienie. Bardzo proste, ale wydaje mi się że zwraca uwagę.


Na lewej ręce, na palcu wskazującym zagościły czarne paski...


...a na prawej ręce i palcu wskazującym kropeczki :). Środkowy palec pomalowałam jednym z moich ulubieńców a mianowicie 032 Biscuit (ale kto go nie zna ;)).


Jak Wam się podoba takie połączenie ?


Do następnego razu
Marta

18 komentarzy:

  1. Przepiękne! ;) Ja właśnie dziś mam zamiar je zmienić ale za grosz nie mam pomysłu i pewnie jak zwykle postawię na jeden, góra dwa kolory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to totalnie nie miałam pomysłu :p Padło na takie, ale następne będą bardziej szalone ;)

      Usuń
  2. Genialnie Ci to wyszło! ;) Kolorek `034` jest cudnyyy! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie je zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! I jak zawsze perfekcyjne wykonanie na tych swoich pięknych pazurach :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pazurek w paski jest śliczny, ten w kropki także ;D Trudno wybrać co ładniejsze, dlatego stwierdzam, że całość mi się podoba. Ja także już mam w zbiorach kolor 034 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę musiała kupić sobie Mardi Gras , kusi mnie od dawna :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń