wtorek, 17 listopada 2015

Moje nowości - Wibo, Lovely, gąbka do makijażu

Hej



Bardzo długo mnie tutaj nie było, ale mam nadzieję już na tak długo nie znikać. Dziś przygotowałam wpis na temat kilku nowości, które pojawiły się w Rossmannie. 


Paleta do konturowania twarzy Wibo

Przyznam że długo tego szukałam, po zobaczeniu zdjęć na instagramie. Do tego kupione na promocji -49% w Rossmannie. Muszę powiedzieć, że jestem pozytywnie zaskoczona. Jest to bardzo fajny produkt, za bardzo małe pieniądze. W środku znajdziecie przepiękny róż do policzków, rozświetlacz i delikatny bronzer. Bronzerem jednak nie jest nazwany a pudrem matującym. 

Moim zdaniem jest to super rozwiązanie, bo w jednym miejscu mamy trzy kosmetyki. Pokażę Wam oczywiście swatche wszystkich trzech. 

Pigmentacja jest bardzo dobra. Tutaj bez bazy. Polecam rozejrzeć się za tym kosmetykiem, ponieważ teraz można go dostać za grosze a szybko znika z półek ;).


Lovely OH OH! blusher

Kolejnym cudeńkiem, jest holograficzny róż do policzków Lovely. Ten róż jest obłędny. Bardzo podobny do tego z trio. Jest bardziej kremowy i troszkę lepiej napigmentowany. Słyszałam nawet, że jest identyczny jak sławny róż Nars orgasm. Nie miałam go nigdy więc się nie wypowiem. Bardzo podobny jest też z formy e.l.f candid coral. Również jest teraz na promocji -49%w Rossmannie.

Możecie go tutaj zobaczyć po prawej stronie.


Gąbka do nakładania makijażu (podkładu)

Kupiłam z ciekawości, bo moja gąbka Glam Sponge już umarła. Potrzebowałam zamiennika. Zamiennikiem z pewnością jej nie jest. Jest bardziej zbita i twardsza. Jednak moim zdaniem przyjemna w dotyku i nie za twarda. Ja nakładam gąbkami korektor pod oczy. Podkład wolę nakładać pędzlem. Myślę że jest to dobry produkt i warto mu się bliżej przyjrzeć. 



I to tyle moich nowości

Do następnego razu
Marta

17 komentarzy:

  1. Muszę się jeszcze rozejrzeć za tym zestawem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny ten róż, lecę po niego <3 oby tylko był :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super nowości;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny ten róż, jednak mi bardziej pasują wpadające w brzoskwinię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam to trio i jak na razie spisuje się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam tą gąbkę wykąpać przez noc w alkoholu:) Tez kiedys kupilam taką "Podróbe" była mega twarda a po takiej kąpieli jest idealnie miękka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka wydaje się warta zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Narsowo-Orgazmowy róż mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszyscy kupują paletkę z Wibo! też muszę w końcu po nią sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wibo ostatnio mnie zaskakuje co raz bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  11. To trio z Wibo bardzo mie kusi!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta paleta okropnie mi się podoba, ale nigdzie jej nie widziałam w sklepie, chyba pozostanie mi zakup przez Internet. Sama mam z tej trójki rozświetlacz i bardzo go sobie chwalę. Używam do niego różu Miss Butterfly, który absolutnie uwielbiam za naturalny koloryt, więc nie wiem jak będzie z tą paletką, ale może warto czasem czegoś spróbować, nawet jak się ma swoje hity :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W żadnym ze sklepów Rossmann u mnie w mieście nie mogę znaleźć tej gąbeczki, a bardzo chciałabym ją wypróbować, bo dużo pozytywnych opinii o niej czytam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kita sa paghatag sa usa ka tambal alang sa pagtambal sa mga nagkalain-laing mga problema sa panglawas, pinaagi sa paggamit sa usa ka drug nga gihatag ug mga lugas makaayo sa mga sakit sa bug-os.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tę PALETKĘ i bardzo ją sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletka do konturowania z WIBO bardzo fajna :) Używałam i w sumie o niej zapomniałam, chyba czas ponownie ją kupić :)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń