poniedziałek, 21 stycznia 2013

*Golden Rose Jolly Jewels*

Hej

     Dzisiaj wpis na temat lakierów do paznokci a konkretnie o lakierach Golden Rose Jolly Jewels.



I wiecie co ja już je kocham :)



Na początku miałam tylko jeden ale kolekcja się powiększyła i teraz są 3.
Są śliczne, niepowtarzalne i genialnie wyglądają na paznokciach.

Cena : różna od 9zł do chyba nawet 15zł
Ja zapłaciłam 9.90zł za szt.


_______________________________________________________________

A oto moje cudeńka





__________________________________________


A na pazurkach na początku był 



________________________________________________________________


A teraz jest 


Są fantastyczne i ja już je uwielbiam,ale 3 mi wystarczą w zupełności :)
A co wy sądzicie o nich ???




Następny wpis to będzie makijaż :)



Do zobaczenia !!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz