poniedziałek, 7 stycznia 2013

*Pierwszy wpis - Nowości kosmetyczne*

Witajcie


Jest to mój pierwszy wpis na tym blogu.
Głównie na moim blogu będzie można zobaczyć makijaże, ale także recenzje kosmetyków, nowości kosmetyczne, paznokcie i inne.

Trzymajcie za mnie kciuki i życzę miłego oglądania :)





***


                  Na pierwszy ogień idą nowości kosmetyczne

Pomadka Wibo nr 09 
Pomadka o pięknym jagodowym kolorze.
Ślicznie wygląda na ustach i jest bardzo wytrzymała.


Korektor Essence nr 01 matt sand
Użyłam go zaledwie 3 razy więc mało mogę powiedzieć, ale to co mogę powiedzieć to że bardzo dobrze kryje i daje matowe wykończenie.











***



Maska do włosów Kallos Latte z proteinami mlecznymi cena 7,50zł
Bardzo byłam jej ciekawa ponieważ słyszałam dużo pozytywnych opinii na jej temat.
Zobaczymy jak się sprawdzi :)
Chwilowo nic nie powiem na jej temat bo jej nie używałam, ale pierwsze co jest na plus to to że pięknie pachnie.




A może Wy używałyście tych kosmetyków ? Szczególnie ciekawa jestem Waszej opinii co do maski :)


Do zobaczenia następnym razem 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz