wtorek, 3 grudnia 2013

Makijaż , cienie w kremie Catrice

Cześć


Dzisiejszy post będzie z makijażem ale nie tylko.
Ostatnio w Naturze kupiłam dwa cienie w kremie z Catrice po 5zł.
Zainspirowały mnie dzisiaj do wykonania makijażu przy użyciu jednego z nich.
Makijaż w kolorach brązu, złota, zieleni.


Użyte cienie

 Catrice Made to Stay nr 060, Coastal Scents (pigmenty- xian vistas,china jade, summit turquoise), paletka UpGirls 01.

Jak tylko kupiłam pigmenty z CS to praktycznie w każdym makijażu
muszę dodać chociażby jeden :D
Teraz to i te cienie w kremie z Catrice  będą moimi ulubieńcami.


___________________________________________________________

Moja Nowość
Cienie - Catrice Made to stay

Są to długotrwałe cienie do powiek w kremie.
Dostępne są w Hebe, Naturze i tam gdzie mają szafy Catrice.




Kolor nr 070 (Mauvie Star)
To dosyć nietypowy kolor bo nie jest to szary a też nie fiolet.
Myślę że coś pomiędzy. Na oku wygląda pięknie i utrzymuje się cały dzień.

Kolor 060 (Jennifer's Goldrush)
Piękny złoty kolor.
Ja nawet pokuszę się że jest pomieszany z zielonym.
Tak mi się wydaje. 
Użyłam go w tym makijażu (powyżej).
Możecie zobaczyć jak prezentują się na ręce.
Miałam problem by je zmyć.
Są na prawdę długotrwałe.


Reszta użytych kosmetyków 
w makijażu

Twarz
  podkład BELL perfect matte 01
korektor F&F banish me concealer 01
puder MY SECRET loose transparent powder
bronzer KOBO ideal cover 405 suntanned
róż UP GIRLS paleta 01

Oczy
baza AVON
cienie (patrz wyżej)
eyeliner WIBO black
tusz WIBO groving lashes 

Brwi
cień MAYBELLINE color tatto 40 permanent taupe



Na ustach mam nowość u mnie czyli kryjący błyszczyk F&F
Lip shine - cherry jam
 Świetny błyszczyk  który kupiłam za 4zł na wyprzedaży w Tesco.
Były jeszcze 2 inne kolory i chyba je też kupię bo z tego jestem bardzo zadowolona.



I to tyle na dziś.
Do zobaczenia :)

10 komentarzy:

  1. Cudny makijaż, te pigmenty rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No ja się za dużo nie spodziewałam po nich. A tu takie miłe zaskoczenie :) Uwielbiam

      Usuń
  3. Śliczny makijaż, uwielbiam złota! No i jestem zakochana w cieniach w kremie, muszę przejść się do Natury. One zawsze kosztują 5 zł, czy to była jakaś promocja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Nie nie zawsze akurat ja kupiłam je na wyprzedaży. To były ostanie sztuki i myślę że dlatego kosztowały po 5zł.

      Usuń
  4. I am going to go ahead and bookmark this post for my brother for a coming up research project for class. This is a appealing internet site by the way. Where did you acquire the template for this webpage?
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. What project ? What's the metter ?

      I don't know where

      Usuń