wtorek, 21 stycznia 2014

Paleta My Vintage Glams by Lauren Luke - makijaż krok po kroku

Cześć



Dzisiejszy wpis będzie na temat mojego nowego nabytku a jest nim paletka.
 Kupiłam ją w TK MAXX za uwaga 9zł (początkowa cena to 50zł) więc jestem zadowolona.
Oprócz tego że troszkę mi się ona pokiereszowała w samochodzie to jest świetna. 
Z resztą same zobaczcie.



Posiada ona dwie bazy jasna i ciemna i ta baza jest bardzo dobra. Cienie się do niej dosłownie kleją. Następnie możemy w niej znaleźć cienie do powiek z czego ten większy może nam posłużyć jako rozświetlacz i ja tak go użyłam. Kolejny to matowy róż do policzków niesamowicie napigmentowany w kolorze brudnego różu. Posiada także dwie pomadki oraz eyeliner który jest słabym punktem tej palety.




Teraz makijaż wykonany praktycznie w całości tą paletką.


Krok po kroku

1. Na całą powiekę górną ruchomą oraz dolną aplikujemy bazę z palety My Vintage Glams (Nude Slip light) oraz na nią cień w kremie Maybelline Color Tatto (permanent taupe 40).
2. Górną powiekę ruchomą i dolną do połowy pokrywamy ciemnym fioletem z palety My Vintage Glams (Red Wine) oraz delikatnie rozcieramy aż po załamanie powieki.
3.  Kącik wewnętrzny zaznaczamy srebrnym cieniem z tej samej palety odcień (Silver Slipper)
4. W tym kroku używam różu do policzków (Berry Cream) i rozcieram nim cień z kroku 2 w załamaniu powieki górnej oraz na dolnej powiece.
5. Przy linii rzęs rysujemy kreskę eyelinerem (Raven Black) oraz przyciemniamy nim linię wodną oka.
6. Tuszujemy rzęsy Wibo (Growing Lashes) oraz doklejamy sztuczne dla wzmocnienia efektu.


I gotowe !

Moim zdaniem może to być idealny makijaż na nadchodzące studniówki.
Takie kolory cieni możemy znaleźć z innych firm. 
Nie muszą to być dokładnie z tej palety oczywiście :)


Reszta kosmetyków

Twarz
podkład PIERRE RENE nr 20
korektor F&F banish me concealer 01
puder ESSENCE fixing loose powder
bronzer terracotta GOLDEN ROSE Stardust
róż paleta MY VINTAGE GLAMS Berry Cream 
rozświetlacz paleta MY VINTAGE GLAMS cień Petticoat Pink

Oczy 
opisane w krokach powyżej

Usta
pomadka z palety MY VINTAGE GLAMS Champange Kiss
 
Brwi
cień MAYBELLINE permanent taupe 40
 
 
 
I to tyle 
Mam nadzieję że makijaż przypadł Wam do gustu :*
 
 

10 komentarzy:

  1. Piękny! Bardzo mi się podobają policzki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paleta :)
    A makijaż piękny. Fenomenalnie połączone kolory, które świetnie podkreślają oko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż, paleta jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paletka! :) I cudny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż :) Mam nadzieję, ze pojawi się tu więcej komentarzy o obserwatorów, bo widac że jest profesjonalnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuję. Też mam taką nadzieję ;) Staram się żeby makijaże były jak najbardziej dopracowane.

      Usuń