wtorek, 28 stycznia 2014

Dark purple lips - make up krok po kroku

Cześć


Kolejny makijaż krok po kroku. 
Na pierwszym planie będą w nim mocne ciemno fioletowe usta.
Strasznie podobają mi się takie ciemne usta a oczy w delikatnych i stonowanych barwach.

Makijaż oczu wykonany zaledwie 3 kolorami cieni. Delikatna brązowa kreska przy linii rzęs a dla dodania im wyrazu przykleiłam sztuczne rzęsy.
Makijaż oka zrobiłam w dwóch odsłonach. Pierwsza delikatna natomiast druga przyciemniona ale nadal to usta grają główną rolę.


Krok po kroku
1. Na całą górną i dolną powiekę nanosimy bazę pod cienie (np Avon).
2. Na powiekę ruchomą aplikujemy cień brązowy z paletki (Lovely nude make up kit) aż po załamanie powieki.
3. Cień z kroku 3 rozcieramy w załamaniu poweki matowym, jaśniejszym brązem z paletki (Lovely nude make up kit) a dolną powiekę i kącik oka malujemy złotym cieniem (Inglot nr 42). Pod łuk brwiowy jasny cień z tej samej palety.
4. Tuż przy linii rzęs rysujemy kreskę brązowym eyelinerem (Essence 02 London Baby).
5. Tuszujemy rzęsy tuszem (Wibo growing lashes) oraz doklejamy sztuczne (Ardell Demi Wispies).
 

Gotowe !

A tu delikatnie przyciemniłam zewnętrzny kącik czarnym cieniem i dokładnie go roztarłam.


Wersja z lekko przyciemnionym zewnętrznym kącikiem.
(nie wiem dlaczego moje zdjęcia wyglądają jak bym wygładzała twarz w programie graficznym
NIE ROBIĘ TEGO. To chyba jakaś automatyczna korekta w blogerze. Może Wy wiecie o co chodzi.)


Reszta kosmetyków

Twarz
podkład PIERRE RENE nr 20
korektor F&F banish me concealer 01
puder ESSENCE fixing loose powder
bronzer FLORMAR P115
róż paleta MY VINTAGE GLAMS Berry Cream 
rozświetlacz paleta MY VINTAGE GLAMS cień Petticoat Pink

Oczy
paleta LOVELY nude make up kit
Reszta kosmetyków w krokach powyżej.

Usta
pomadka GOLDEN ROSE 2000 nr 119

Brwi
cień MAYBELLINE permanent taupe 40





I to tyle 
Mam nadzieję że makijaż się podoba :)

19 komentarzy:

  1. cudowna pomadka!
    świetnie Ci w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt jest fantastyczna i mega ma pigmentację :) uwielbiam pomadki GR .
      Dzięki bardzo

      Usuń
  2. piękny:) pasuję CI i ten kolor pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, cudowna szminka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość wygląda świetnie ;) Podobają mi się zarówno usta, jak i oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż! :) Bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba - piękny kolor ust, oko - niby proste a wygląda pięknie i nie dominuje nad ustami. Idealnie zbalansowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o taki efekt chodziło.Oko delikatne a usta na pierwszym planie :)

      Usuń
  7. Rewelacja. Zostaję u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. omg! boski kolor ust ! a caly makijaz bardzo mi sie podoba.. złoto z polaczeniem koloru ust no mniami! na wieczor uh idealne...na walentynki ooo:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle czasu szukałam takiego koloru pomadki :) A tu w Golden Rose jak zwykle sie nie zawiodłam :). Piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna kombinacja kolorów <3 no i bluza jaka sliczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bluza to zdobycz z C&A za całe 12zł ;)

      Usuń
  11. Genialny kolor na ustach i oko ze złotem - ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń