sobota, 4 stycznia 2014

Pierwszy makijaż w 2014 r

Hejka

Jak tam się czujecie w 2014 roku bo ja nadal nie wierzę że ten rok tak szybko zleciał.
Może to dlatego że miałam w tamtym roku sporo załatwiania
co do ślubu i parę miesięcy tego roku też takie będą.


A dziś wpis z makijażem 


Makijaż totalnie spontaniczny i nie myślałam nad nim.
Zrobiony głownie za pomocą moich ukochanych pigmentów Coastal Scents .
Pewnie zauważyłyście że jakość zdjęć się poprawiła a to za pomocą mojego małego cudeńka (okrągłej żarówki). Jestem zachwycona efektem. Ale o tym na końcu wpisu ;)



Cienie których użyłam

Górna powieka : wewnętrzny kącik pigment Coastal Scents Antique Gold
środek powieki pigment CS Winterveld 
zewnętrzny kącik pigment CS Chocolate Mousse (cudo)
załamanie powieki Kobo 114 Aubergine
pod łukiem brwiowym cień Mac Naked

Dolna powieka : wewnętrzny kącik pigment CS Summit Turquoise (ulubiony)
środek pigment Inter Violet 
zewnętrzny kącik pigment Chocolate Mousse

Także widzicie że cały makijaż praktycznie wykonałam pigmentami.


Reszta kosmetyków

Twarz
podkład  PIERRE RENE nr 20
korektor  F&F banish me concealer 01
puder  MY SECRET loose transparent 
bronzer  ESSENCE soft tan 09
róż  CATRICE duo blush 050

Oczy
baza  AVON 
kredka  F&F emerald ember
cienie  wypisane powyżej
eyeliner  WIBO w kałamarzu
tusz  WIBO growing lashes 
kredka AVON super shock

Brwi
cień  MAYBELLINE color tattoo 40 permanent taupe

Usta
pomadka RIMMEL eiry fairy


I to tyle jeśli chodzi o makijaż. 
Pewnie zauważyłyście odbijające się kółeczka w moich źrenicach.
To moja nowa zabaweczka która baaardzo ułatwia mi robienie zdjęć nawet jak na dworze już ciemno :D
To nie jest lampa pierścieniowa a zwykła żarówka tyle że okrągła którą można kupić w marketach budowlanych.
Mój narzeczony domontował coś nie wiem co to żeby ona w ogóle działała i długi kabel z wtyczką.Zajęło mu to 30 minut i 40zł za wszystkie rzeczy łącznie z żarówką.



Ok to tyle na dziś 
Do zobaczyska :*

9 komentarzy:

  1. Makijaż śliczny! :)


    A na czym Ci się trzyma ta lampa? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Ręką ją trzymam nie mam do niej żadnego uchwytu. Mam pilot do aparatu więc jest wygodnie ;)

      Usuń
  2. Sliczny makijaz :<3 pieknie ci w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaz bardzo ładny świetna lampa jak bym wiedziała wcześniej a moja kosztowałam 180 wrrrr..........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja się bardzo długo powstrzymywałam przed zakupem tej pierścieniowej. I nie żałuję :)

      Usuń
  4. Wygląda pięknie! Bardzo żywy makijaż - idealny na imprezę. Czytałam, że w tym roku również królują żywe odcienie w makijażach - taką informację znalazłam na http://dlakobietki.pl/.
    Dobrze, że ostatnio na zakupach kupowałam akurat palety do malowania :)

    OdpowiedzUsuń