czwartek, 29 maja 2014

Podkład Rimmel Stay Matte

Cześć :)



A dzisiaj kilka słów na temat podkładu Rimmel Stay Matte.
Zacznę od tego że oba podkłady zakupiłam w Tesco za zawrotną cenę 9zł ;). Była akurat na nie mega promocja, więc zdecydowałam się wziąć dwa odcienie. Pierwszy to najjaśniejszy odcień 091 light ivory który faktycznie jest bardzo jasny, ale ma różowe tony. Osobiście wolę podkłady z żółtymi tonami dlatego dokupiłam kolor 103 true ivory który takie posiada. Wiem że jest pośredni kolor między tymi dwoma jednak w Tesco akurat go nie było.


Opakowanie to standardowa, miękka tubka o pojemności 30 ml. Mnie takie opakowanie w zupełności wystarcza. Sam podkład jest w formie lekkiego musu. Podkład dedykowany jest do skóry tłustej, matuje ją bez efektu maski. Kompletnie (moim zdaniem) nie nadaje się do skóry suchej, ponieważ może podkreślać suche skórki. Ja posiadam czasami takowe na nosie i on je podkreśla.Na początku nakładałam go palcami jednak to nie był dobry pomysł. Lepszym rozwiązaniem jest nakładanie go pędzlem typu flat top. Dzięki temu nie tworzy smug i wystarczy kilka ruchów i mamy równomiernie nałożony na twarz.
Jak możecie zobaczyć różnica między kolorami jest spora. Jednak ten jaśniejszy kolor jest taki lekko różowy. Ja mieszam je ze sobą i otrzymuję bardzo ładny pośredni odcień. Muszę stwierdzić że mojego ostatnio ulubionego podkładu od Pierre Rene Skin Balance 20 nie przebija. Nie jest to trwały podkład niestety a szkoda. Po paru godzinach zaczyna się świecić i trzeba go dodatkowo przypudrować.
Jak pewnie zauważycie ładnie wtopił się w cerę i wyrównał jej koloryt. Ja nie mam dużych problemów z moją skórą, ale mam sporo przebarwień po pryszczach. Jest różnica spora między stroną twarzy z podkładem a bez. Ja osobiście jestem z niego zadowolona i czekam aż się troszkę opalę, wtedy będę mogła używać tylko tego ciemniejszego koloru :).

A tak minimalistycznie wygląda ostatnio mój makijaż
podkład Rimmel Stay Matte 103,091
korektor Bell BB 010
puder Essence fixing powder
róż Wibo nr 6
baza Avon
cień My Secret 512
tusz Clinique high impact mascara
pomadki mix pomadek Nyx thalia i Golden Rose 139


Jeśli o czymś zapomniałam to pytajcie ;)


Buzzziaki
Marta


8 komentarzy:

  1. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tym podkładem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio go kupiłam jak było -30% w Super pharm i nawet fajnie się sprawuje ;) Ale zaskoczyła mnie jego konsystencja :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać różnicę po zastosowaniu podkładu. Nie miałam go jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  4. Usta- kolor- piękny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wyglądał pięknie na twarzy, ale po każdym użyciu okropnie mnie zapchał i jako jedyny podkład w moim życiu w końcu wyrzuciłam go do kosza.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ty masz niesamowicie delikatna twarz <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja cera wygląda świetnie i bez podkładu,pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie bardzo dobrze się sprawdza, mimo problematycznej cery nie zapycha ;) na większe wyjścia w sam raz ;D

    OdpowiedzUsuń