poniedziałek, 22 czerwca 2015

Neonowe paznokcie hybrydowe z Semilac.

Witajcie



Moja kolekcja lakierów hybrydowych Semilac się systematycznie powiększa. Dalej jestem nimi zachwycona i puki co nie potrzebuję niczego lepszego. W moich zbiorach prócz neonowego różu, nie było innych letnich kolorów. Postanowiłam zaopatrzyć się w dwa kolejne lakiery.


Pierwszy to 040 Canary Green. Jest to mocno neonowy kolor, który pięknie wygląda przy opalonych dłoniach. Drugi to 073 Caribbean See miętowo-niebieski odcień, swoją drogą przepiękny i ślicznie wygląda w towarzystwie tej neonowej żółci. Postanowiłam połączyć te dwa kolory i zrobić ombre. Wyszło bardzo ciekawie, ponieważ żółty z niebieskim dał zieleń :)



I jak Wam się podoba takie połączenie ?
Moim zdaniem iście wakacyjnie wyszło ;)

Buziaki
Marta

15 komentarzy:

  1. Ale świeże i rzeczywiście mega wakacyjnie wyszło :D Taka tropikalna wyspa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wykonane, mega wakacyjne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory genialne :) uwielbiam takie połączenia latem! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Hej :) Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Zapraszam na mojego bloga gdzie znajdziesz pytania, na które chciałabym abyś odpowiedziała :) http://color-explosion-blog.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award.html
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Piękne masz pazurki....a kolorki cudownie soczyste. Idealne na lato choć ja bym się źle w takich czuła :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. super ombre- robi wrażenie, ten kanarkowy semilac jest cudowny, jak to możliwe, że ja go wczesniej nie widziałam :D zaraz zamówię kolejnego semilaca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. 073 nosiłam zimą, bo dla mnie był to kolor zimowy, a nie wiosenny/letni ;D. Żółtego z Semilaca nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie ! :) NAprawdę połączenie cudowne :) kocham neony w lato :) i masz śliczny kształt paznokci

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyszło ! kolory rodem z Karaibów ;) Jednak chyba kolor #40 w rzeczywistości jest bardziej zielony ? czy tylko mi się wydaje

    OdpowiedzUsuń
  10. super. u mnie też coś z semilac. http://diymakepl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Na gode ga bayanai Game da lafiya ko da yaushe
    Terimakasih banyak atas infonya semoga bermanfaat bagi kami salam sehat selalu

    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń