wtorek, 21 lipca 2015

Semilac - 130 Sleeping Beauty (moje dwa nowe kolory)

Witajcie :)


Nareszcie jestem i mam zamiar reaktywować bloga :). Mam kilka pomysłów, które mam nadzieję wdrożyć. A dzisiejszy post będzie o kolejnym pięknym odcieniu lakieru hybrydowego Semilac. 

Mowa tutaj o kolorze 130 Sleepin Beauty. 
 Jest to brzoskwiniowo-różowy, neonowy kolor. Kiedyś bardzo długo szukałam takiego koloru lakieru do paznokci. Wtedy, kiedy hybryda nie była jeszcze tak popularna. Niestety takiego koloru nie znalazłam, aż do wczoraj. 


Kupiłam także kolor 048 Bright Emerald. Jest to intensywna miętowa zieleń. Chciałam taki kolor, ze względy na paznokcie u stóp, które latem lubię jak są pomalowane na intensywne kolory.


Ale wracając do odcienia 130 muszę wam powiedzieć, że jestem totalnie nim zauroczona. Bardzo zwraca uwagę innych. Kryje dobrze po 2 warstwie, ale ja tutaj mam nałożone 3. Może gdybym nałożyła biały jako podkład, to 2 warstwy by wystarczyły. Nie smuży i dobrze się utwardza. Ja zawsze jak nakładam tyle warstw, utwardzam dłużej w lampie.

*kolor niestety na zdj jest przekłamany odrobinę, bo jest bardziej brzoskwiniowy niż różowy


I jak Wam się podoba ?


Do następnego razu
Marta


18 komentarzy:

  1. Kolor jak już mówiłam jest obłędny i z pewnością zagości w mojej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolor, mogę sobie tylko wyobrazić, że na żywo jest jeszcze ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolory
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jeny, cudne paznokcie! wspaniały kształt i kolor.
    szkoda, że ja ze względu na pracę nie mogę takich mieć:<

    OdpowiedzUsuń
  5. Chce go już jakiś czas i mam nadzieje ze będzie mój <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Sleeping beauty jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest ta hybryda. Kusi, kusi bardzo.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sleeping beauty ostatnio zalewa internet :D piękny, subtelny kolorek i coraz bardziej mnei do niego ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne i kształt i kolor, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor! Zwraca uwagę i przyciąga wzrok :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest moim ulubieńcem zdecydowanie love

    OdpowiedzUsuń